Skocz do zawartości

QBA.WTF

Director
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Ostatnia wygrana QBA.WTF w dniu 14 Styczeń

Użytkownicy przyznają QBA.WTF punkty reputacji!

Reputacja

83 Wyśmienita

6 obserwujących

O QBA.WTF

Obywatel (cywil)
Beta Access
  • Tytuł
    Director

Ostatnie wizyty

244 wyświetleń profilu
  1. Cześć, Spieszymy z informacją, że Motorhead Perk został właśnie udostępniony. W ramach pakietu otrzymasz dostęp do: Specjalnego sklepu w którym dostępne są ładne, świecące się stroje (w różnych kolorach) Możliwość zmiany tablic rejestracyjnych w samochodzie (raz na restart) Możliwość zmiany materiału pojazdu (możesz pojechać do warsztatu obejrzeć materiały zanim wykupisz pakiet, jednak nie będziesz mógł ich zapisać) Korzystanie z Motorhead Perka oznacza akceptację regulaminu z sekcji VI Regulamin Donation Perków. Link do pakietu: Zdjęcia Czapka nie wchodzi w skład pakietu
  2. W dniu dzisiejszym powołani zostali Event Managerzy, dlatego we wszelkich sprawach dot. eventów od dnia dzisiejszego (tj. 10 stycznia 2019r.) kierujcie się bezpośrednio do nich. Dodatkowo utworzony został także stosowny kanał na TS3 pod kanałami publicznymi. Event Managerowie nie są członkami administracji, są to normalne osoby cywilne. @Richard Lipton @Robert Lachomes @Tomasz Zgon
  3. QBA.WTF

    [ANKIETA] Tryb lotów

    Cześć, Ankieta została właśnie zamknięta. Zwycięzcą jest tryb zaawansowany który ja sam również popierałem, jednakże... W czasie testów okazało się, że Bell nie reaguje na ustawienie trybu zaawansowanego. Działa nieco hybrydowo - zachowuje się wedle trybu podstawowego ale wyświetla zegary z zaawansowanego i nie ma prostej możliwości zmiany tej logiki. W związku z tym jedynym helikopterem reagującym na tryb zaawansowany jest JayHawk w Coast-Guardzie. Wyszliśmy zatem z założenia, że niesprawiedliwe byłoby wymuszanie trybu zaawansowanego dla jednej grupy osób, podczas kiedy inna grupa osób mogłaby używać trybu podstawowego. Niniejszym na serwerze został zatem ustawiony tryb mieszany. Jest on domyślnie podstawowy jednak to klient może zdecydować o wybranym trybie - zatem jeśli ktoś ma ochotę polatać JayHawkiem w trybie zaawansowanym - może to ustawić po swojej stronie.
  4. QBA.WTF

    Oficjalny START!

    Cześć, Wiem, że czekacie na start dlatego z przykrością muszę poinformować, że zgodnie z tym o czym informowaliśmy od razu - czyli wspomnianymi sprawami osobistymi mogącymi przesunąć datę - niestety wydarzenie to przypadło na sobotę. W związku z powyższym start przesunięty zostaje na niedzielę 13 stycznia na godzinę 16:00. Pozostały plan przebiegu wydarzeń pozostaje bez zmian. Przepraszamy za problem i mamy nadzieję, że zrozumiecie. Do zobaczenia w niedzielę!
  5. QBA.WTF

    [ANKIETA] Tryb lotów

    Jest tylko jeden problem, generalnie tak się nie da 😉 Można to ustawić jedynie globalnie per serwer Też się na tym ostatnio przejechałem, muszę wypróbować jak to jest na joysticku 😉
  6. Cześć, Rozpoczęły się pierwsze problemy z komunikacją za pomocą Task Force Radio wynikające z tego, że posiadacie złą wersję pluginu do TeamSpeaka. Należy odinstalować posiadany plugin i zainstalować ten zawarty w paczce @task_force_radio/teamspeak. Posiadanie innej wersji spowoduje brak możliwości komunikacji. Poprawna wersja powinna wyświetlać się w taki sposób po kliknięciu w siebie:
  7. Cześć, Mamy do omówienia jeden temat, który wzbudza kontrowersje na testach - a mianowicie zaawansowany tryb lotów. Na serwerze testowym jest on aktywny i generalnie wychodzimy z założenia, że latanie powinno być nieco elitarną sprawą, a więc dla tych co umieją sobie z nim poradzić. Postanowiliśmy jednak zrobić małą ankietę aby poznać Wasze zdanie - przy czym zastrzegamy, że nie musi być ona wiążąca, a samą decyzję podejmiemy jeszcze przed startem. Zachęcam również do dyskusji 😉
  8. Cześć, Miło nam ogłosić, że dziś Bohemia zatwierdziła nasz Monetization Program a tym samym nasz serwer trafił na listę autoryzowanych serwerów - jest to ostatni krok ze spraw formalnych jaki pozostawał do dokończenia. Niniejszym etap formalności mamy zakończony i pod względem czysto formalnym jesteśmy gotowi do startu. Niebawem ogłosimy datę. Stay tuned.
  9. Cześć, Udostępniliśmy Google Drive z modami aktualnymi na dzień dzisiejszy. Paczka nie będzie aktualizowana aż do startu serwera, natomiast po starcie będą publikowane świeże pełne paczki oraz paczki zawierające tylko zmienione pliki danego dnia. Ze względu na to, że paczka nie jest aktualizowana aż do startu - należy po jej pobraniu przeskanować ją Arma3 Syncem który pobierze jakieś mniejsze zmiany które zaszły w międzyczasie. https://drive.google.com/drive/folders/124C4JQNW_Bpo0coZQGLkYBhRK83-R6zo?usp=sharing
  10. Cześć, Chciałbym przypomnieć, że na obecnym etapie NIE jest naszą intencją prowadzenie otwartych testów a co za tym idzie wpuszczanie Obywateli na serwer. W związku z szerzącym się przekazywaniem sobie nawzajem hasła do zamkniętych testów zmodyfikowaliśmy whitelistę tak aby dostęp był możliwy dla rangi Obywatel (frakcja) oraz Beta Access. Dotychczas mieliśmy nadzieję, że nie będzie to konieczne a hasło pozostanie w gronie osób wybranych do testów (Departamentów i wybranych osób) jednak tak się nie stało, stąd konieczność modyfikacji. Powodem nie przyjmowania Obywateli do zamkniętych testów jest fakt, że są one dla Departamentów po to aby te mogły zorganizować sobie wszystkie niezbędne instrukcje operacyjne oraz inne tego rodzaju rzeczy jak np. wybór floty, malowań, ubiorów itd. a do tego jest potrzebny dostęp na serwer. Przed oficjalnym startem będzie oczywiście wipe. Osoby te (wraz z tymi wybranymi do Beta Access) testują również działanie całej mechaniki gry i szukają możliwych błędów co wiąże się z tym, że posiadają bardzo mocno załadowane fundusze czy wiele pojazdów "respionych". Nie chcemy abyście grali na takim stanie serwera - szybka możliwość przetestowania całej gry spowodowałaby, że po starcie nie mielibyście czego odkrywać co z kolei mogłoby skutkować niechęcią do gry. Istnieje możliwość, że pojawią się jeszcze otwarte testy przed startem jednak nie podjęliśmy jeszcze decyzji w tej sprawie. Normalny start serwera planowany jest na połowę stycznia.
  11. Cześć, Właśnie otworzyliśmy dla Was publicznie forum oraz teamspeak 3. Plan działania jest następujący: Już dziś otwieramy forum oraz TeamSpeak 3. Zapraszamy do rejestracji jako Obywatele, piszcie historię i wpadajcie do nas na TS3 po odbiór Obywatela. Warto zrobić to teraz, gdyż nie wiadomo jak długo potrwa okres bez rozmów wstępnych. Możesz też pobrać już modyfikacje. Jeżeli masz ochotę możesz już teraz aplikować do jakich tylko chcesz departamentów. Dowódcy są otwarci na nowe osoby i choć normalnie rekrutacja odbywa się in-game, możesz rekrutować się już teraz, na forum i TS3. Obecnie trwa okres beta serwera, gdzie dostęp mają tylko departamenty. Jest to czas dla nas na dopięcie wszystkiego na ostatni guzik. Chcemy mieć wszystko dopracowane, nie chcemy wypuszczać nieprzetestowanych rzeczy. Pracujemy też nad dokończeniem tłumaczenia modyfikacji. Po zakończeniu okresu beta nastąpi wipe i dzień przed planowanym startem serwera ponownie wpuścimy same departamenty aby mogły przygotować wyposażenie i pojazdy. Następnie serwer zostanie wyłączony na 1 dzień aż do startu. W dniu startu spotkamy się wszyscy na TS3 na krótkie powitalne spotkanie Obywatelskie po którym serwer zostanie uruchomiony i widzimy się na serwerze 🙂 Szacujemy, że będziemy gotowi mniej więcej w połowie stycznia Zachęcam do przeczytania posta w ogłoszeniach:
  12. Cześć, Po ukończeniu wielu różnych formalności uruchomiliśmy serwer testowy dostępny dla departamentów. Po hasło do serwera proszę zgłaszać się osobiście. Informacje na temat planu działania oraz startu serwera znajdziecie w dziale Ogłoszenia. Do zobaczenia na serwerze
  13. Już niebawem powrót najbardziej zaawansowanej modyfikacji RP do Army 3 na Polskie Serwery! Wyjątkowa ekonomia i możliwości zarobku! Górnik, farmer, deratyzator, kurier, taksówkarz... to tylko kilka przykładów prac, którym możesz się oddać na Fisher's Island w pogoni za bogactwem. Chciałbyś założyć własne przedsiębiorstwo lub marzyłeś o tym bo zostać przedstawicielem służb takich jak Sheriff's Department lub Coast Guard? A może chciałeś być przedstawicielem władzy sądowniczej lub politykiem? Nic nie stoi na przeszkodzie! Oczywiście zawsze możesz wybrać tę czarniejszą stronę mocy... Każdy czasami marzył aby być tym złym... Handel bronią, napady, produkcja narkotyków i nielegalnego alkoholu to tylko kilka propozycji dla tych, którzy wolą być ściganymi, aniżeli ścigać. Po półrocznej przerwie najbardziej zaawansowana modyfikacja RolePlay do Army 3 - ArmA3 Project Life stworzona przez Thundershock Software LLP powraca do Polski w formie Free to Play. Pozbyliśmy się wszystkiego co było złe w poprzednich edycjach, wyciągnęliśmy to co najlepsze i ruszamy na podbój sceny RP w Polsce. Zerwaliśmy również z jakimikolwiek opłatami za grę u nas. Planujemy utrzymywać się z dotacji oraz różnych donation perków które mogą być subskrybcyjne ale nigdy nie będą obowiązkowe i nigdy nie będą dawały przewagi w grze. W odróżnieniu od niektórych innych serwerów respektujemy postanowienia programu monetyzacyjnego Bohemii - donation perki będą dawały wyłącznie zmiany wizualne (obecnie kostiumy oraz własne tablice do pojazdów). Pragniemy aby ta edycja była szczególna i wyjątkowa dlatego zaczynamy budując wszystko od podstaw - wszystkie Obywatelstwa zostały usunięte, forum zostało zbudowane na nowo jednak to co pozostało niezmienne to doświadczona administracja, której spora część miała już styczność z Projektem wcześniej dzięki czemu będzie umiała się Wami odpowiednio zaopiekować. W szeregach administracyjnych nie ma miejsca dla przypadkowych osób, przyjmujemy wyłącznie tych, dla których ten projekt znaczy coś więcej - dokładnie tak, jak dla nas. W zbudowanie projektu od podstaw włożyliśmy naszą najlepszą wiedzę i doświadczenie oraz całe nasze serce 🙂 Pora wypełnić pustkę, która została po zamknięciu tamtej edycji - przyroda nie lubi pustek 😉 A teraz konkrety - co się tak naprawdę zmieniło. Po pierwsze serwer jest umieszczony w Polsce. Tak, udało nam się - i nie było to w ogóle trudne. Koniec z pingami po 300, serwer zlokalizowany jest w Warszawskim centrum danych OVH, zabezpieczony zaawansowaną ochroną Anti-DDoS - VAC Game. Nigdy więcej permanentnych desynchronizacji. Po drugie repozytorium również jest w Polsce jednak na odrębnej infrastrukturze w innym centrum danych. Dysponujemy przepustowością do 10 Gb/s dlatego postanowiliśmy ustanowić limity 200 Mb/s na jedną pobierającą osobę. Koniec z pobieraniem z prędkością 1 Mb/s godzinami. Po trzecie i najważniejsze - pełna kontrola nad serwerem gry. Zawarliśmy pisemną umowę o współpracy z Thundershock Software LLP na mocy której posiadamy dostęp do modyfikacji zarówno po stronie serwerowej jak i klienckiej. Co za tym idzie - możemy samodzielnie robić chociażby restarty w dogodnej dla wszystkich porze, sami decydować o dacie wgrania aktualizacji oraz samodzielnie modyfikować zachowanie misji czy też np. zmieniać ekonomię. Rzeczy niemożliwe na poprzednich edycjach teraz staną się czymś normalnym Umowa z autorami modyfikacji opiera się na partnerskich zasadach - nie będziemy tu mówić zbyt wiele ale dajemy Wam gwarancję, że są one korzystne dla obu stron i nie będzie tu mowy o tym, aby Polska była "kulą u nogi" jak to mogło wyglądać wcześniej W pełni przetłumaczona modyfikacja - koniec z czytaniem wszystkich komunikatów po angielsku. Na dzień dzisiejszy 90% modyfikacji jest przetłumaczone oraz pracujemy nad przetłumaczeniem pozostałej części (głównie powiadomień). Nigdy więcej rozmawiania z botami po angielsku - gramy przecież w Polsce, a Polacy nie gęsi, swój język mają 😉 A teraz coś co Was najbardziej zainteresuje - gra na serwerze będzie darmowa. Koniec z subskrybcjami i wydawaniem pieniędzy na dostęp do serwera. Oczywiście pozostajemy otwarci na wsparcie i zaoferujemy nieznaczne wizualne nagrody (tzw. perki - dodatkowe kostiumy czy własne tablice do pojazdów) dla osób które zdecydują się nas regularnie wspierać ale nigdy nie będzie to obowiązkowe. Jeśli chcesz - będziemy Ci bardzo wdzięczni ale jeśli nie chcesz - jesteś dla nas tak samo wartościowym graczem, taką przyjęliśmy filozofię i taka pozostanie na zawsze - dajemy na to gwarancję. I jeszcze jedno... Na pewien czas rezygnujemy z rozmów wstępnych dlatego już dziś zapraszam Cię abyś dołączył do Projektu. Skorzystaj z przycisku po prawej stronie, napisz dobrą historię postaci, przyjdź na chwilę na TS3 (ale nie na regulaminowy egzamin) i jeżeli napisałeś historię z sensem to będziesz jednym z naszych Obywateli. Oczywiście nikt nie wymaga byś został pisarzem ale puść wodze fantazji. :) Nie wiemy jeszcze jak długo potrwa taka otwartość, dlatego proponuję się spieszyć 🙂 Oczywiście nie jest to upoważnienie do łamania/nie znajomości regulaminu i takie osoby będą wyłapywane przez Administratorów. A teraz w telegraficznym skrócie jak to będzie wyglądać: Już dziś otwieramy forum oraz TeamSpeak 3. Zapraszamy do rejestracji jako Obywatele, piszcie historię i wpadajcie do nas na TS3 po odbiór Obywatela. Warto zrobić to teraz, gdyż nie wiadomo jak długo potrwa okres bez rozmów wstępnych. Możesz też pobrać już modyfikacje. Jeżeli masz ochotę możesz już teraz aplikować do jakich tylko chcesz departamentów. Dowódcy są otwarci na nowe osoby i choć normalnie rekrutacja odbywa się in-game, możesz rekrutować się już teraz, na forum i TS3. Obecnie trwa okres beta serwera, gdzie dostęp mają tylko departamenty. Jest to czas dla nas na dopięcie wszystkiego na ostatni guzik. Chcemy mieć wszystko dopracowane, nie chcemy wypuszczać nieprzetestowanych rzeczy. Pracujemy też nad dokończeniem tłumaczenia modyfikacji. Po zakończeniu okresu beta nastąpi wipe i dzień przed planowanym startem serwera ponownie wpuścimy same departamenty aby mogły przygotować wyposażenie i pojazdy. Następnie serwer zostanie wyłączony na 1 dzień aż do startu. W dniu startu spotkamy się wszyscy na TS3 na krótkie powitalne spotkanie Obywatelskie po którym serwer zostanie uruchomiony i widzimy się na serwerze 🙂 Szacujemy, że będziemy gotowi mniej więcej w połowie stycznia Jeżeli jesteś u nas nowym graczem pewnie powyższe informacje nie za bardzo ułatwiają Ci wybór. Wiemy o tym, jednak postanowiliśmy napisać je aby osoby które miały wcześniej styczność z projektem mogły zobaczyć w konkretnych punktach co jest lepiej i dlaczego ta edycja będzie wyjątkowa. Jeśli chcesz zapoznać się z projektem - niestety nie mamy jeszcze trailera z tej edycji ale na Youtube oraz Twitchu znajdziesz dużo materiałów z Amerykańskiego serwera - szukaj pod frazą "Arma3 Project Life". Poniżej załączamy jednak filmik promujący FIFR, z poprzedniej edycji polskiego serwera. A na sam koniec chciałbym przedstawić nasz ArmA3 Project Life Polska - Dream Team dzięki któremu jeszcze kilka tygodni temu - marzenie, dziś staje się rzeczywistością a to wszystko w zaledwie dwa tygodnie: Director @QBA.WTF Director @MachoNG Administrator @Thomas Borewicz Administrator @William Ward Staff @Iza Elric Staff @Easy Smith Staff @Donald Donaldowski Staff @Klara Figa Dziękuję również departamentom oraz dowódcom departamentów, którzy w ciągu kilku tygodni byli w stanie zorganizować działające służby: @Adrian Basta (SD) @Edward Kucowa (FIFR) @Grzegorz Nowak (DOJ) @Derek Shepherd (USCG) Jeżeli macie jakieś pytania - zapraszamy na TS3. Do zobaczenia niebawem na serwerze!
×